Faciliteiten Dizalya Palm Garden Hotel in regio Alanya:
De accommodatie beschikt over 250 kamers. Verder aanwezig: receptie, lobby met zitjes en gratis wifi, liften, verschillende bars, conferentiezaal, televisiehoek, buffetrestaurant, 2 à la carte restaurants (reservering ter plaatse vereist), 2 buitenbaden, 3 waterglijbanen, ligbedden en parasols zowel bij de zwembaden als aan het strand, animatieteam.
Tegen betaling: internetcafé, winkeltjes, kapper, wasservice, dokterspost, badhanddoekservice, game room.
Sport, Ontspanning en Amusement:
Tafeltennis, tennisbaan, beachvolley, basketbal, darten, aerobics, fitness, Turks bad, sauna. Het animatieteam verzorgt een gevarieerd dag- en avondprogramma.
Tegen betaling: tennisverlichting, game room, diverse (gemotoriseerde) watersporten, verschillende schoonheidsbehandelingen en massage.
Kinderen:
Kinderbad, waterglijbanen, mini club (4-12 jaar).
Standaardkamer (DBL):
De gerieflijke standaardkamer is voorzien van airconditioning, telefoon, satelliet televisie, koffie- en theefaciliteiten, kluisje en minibar (bij aankomst gratis, daarna tegen betaling). Badkamer met bad/douche/toilet/haardroger. Balkon of terras met zitje.
Familiekamer (FAM):
De familiekamer bestaat uit dezelfde faciliteiten als de standaardkamer en heeft een extra slaapruimte.
Economic Room (DBE):
De economic room beschikt over dezelfde faciliteiten als de standaardkamer, maar kan qua inrichting, grootte en ligging afwijken.
Verzorging Dizalya Palm Garden Hotel:
U verblijft op basis van het Ultra All Inclusive principe van het hotel, dat wil zeggen op door het hotelmanagement vastgestelde tijden en plaatsen: ontbijt, langslapers ontbijt, lunch en diner in buffetvorm, diverse snacks, lokale alcoholische dranken en lokale non-alcoholische dranken van 10.00-24.00 uur. Mogelijkheid om één maal per week te dineren in het à la carte restaurant (reservering ter plaatse vereist). Tegen betaling: importdranken, champagne, cocktails, verse vruchtensappen, alles na 24.00 uur en alle niet genoemde items.
Opmerking:
In het voor- en naseizoen kan het hotelmanagement besluiten sommige faciliteiten te beperken in verband met de hotelbezetting, weersomstandigheden of onderhoudswerkzaamheden.